Bahnhof Internet

Idag har många fått internet problem där deras internet uppkoppling har slutat att fungera helt. Detta beror på att Bahnhof kräver att alla medlemmar har ett individuellt konto, men föreningens avtal gäller precis som tidigare. Den enda åtgärden ni behöver göra är att antingen skapa ett konto och logga in, eller logga in med erat befintliga konto. 

Om ditt internet har slutat att fungerat, öppna en webbläsare på din dator eller mobil på ditt lokala nätverk, så borde du komma in på en Bahnhof sida som berättar att du måste koppla ditt konto.

Om du har ett befintligt konto, är det bara att logga in. Har du glömt vad ditt kund nummer är, kan du logga in med bank-id på Bahnhofs-hemsida för att ta reda på det. (https://bahnhof.se/minasidor/#/profile) se bilden nedan.

Om du inte har ett befintligt konto, kan du bara skapa ett på Bahnhofs-hemsida och sedan logga in på det genom ditt lokala nätverk.

Beskrivning saknas.

One Reply to “Bahnhof Internet”

  1. Jag behövde vara inne på mitt wifi och därefter gå in på dhcp.bahnhof.se för att kunna skapa ett konto.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Please reload

Please Wait